none_smilodon: (Default)
[personal profile] none_smilodon
Реквієм за реальністю

Про східне та західне провансальство, помаранчевий склероз і блакитну шизофренію.


Зараз серед регіонального маргіналу пішла деяка мода, мода на недолугі спроби аргументувати якісь відмінності між "сходом" і "заходом" Держави. Нікчемні політикани витягаюсь на світ божий міського люмпена-хохла і хочуть видати ту тварину за репрезентуючи схід тип. Так і хочеться запропонувати тим інтелігентським Нельсонам Манделам виїхати поза єнакіївські гетто і подивитись на реальний світ. А реальність в тому що навіть опори пісуаризму - Донецький та Луганський край ставляться до тих спроб вкрай прохолодно. Україна єдина, єдина в своєму провінціалізмі. Вийшовши поза Київ ми побачимо скрізь тей-же комплекс екс-провінції. Львів і Донецьк мають набагато більше спільного ніж Львів і Київ та Донецьк і Київ. Десь поза неконсолідованих купок державників що розкидані по всім містам України ми бачимо ту ж недолугу суму провінції по метрополії. Донецьк зітхай по імперії Романових так же як Львів по імперії Габсбургів. Все "східняцтво" і "західняцтво" саме і є та туга. І як схожі ці зовні відмінні рефлексії "провансальців" - як істерично тасує "східняк" маразматичні теорії про "братні слов'янські народи" так з тим же усердям "західняк" марає папір на писанину про "єдину Європейську сім'ю". Іноді я приходжу до висновку що туга за ярмом закодована генетично серед чималої частини українських громадян.

Ще одна байка яку розповсюджують маргінали-провансальці - т.з. помаранчева чума. Україна дійсно хвора, але іншими хворобами - помаранчевим склерозом та блакитною шизофренією.

Помаранчевий склероз виявляється в тому що країна починає забувати хто був ким до паранча, як тоді взагалі було і що говорили тоді політики. "Воровка Тимошенко" перетворюється на сход в "маладєц Юля" а дон-Януковичолі на півдні в "лідера опозиції". Обіцянки забуваються, а "допомаранчева" Україна поступово демонізується. Кльуони Корчинський і Вітренко сприймаються на повному серіозі. Незалежництво забувається, а на зміну йому приходить якась ірраціональна тяга стати провінцією ЄС і мати ляльковий суверенітет дрібного сателіту в цім "союзі". Жовто-блакитний прапорець, власна конституція що має меншу силу ніж загальноєвропейська, вишиванки і крашанки, ну й темні перспективи щодо наслідків для економіки по виходу звідти якщо союз стане більш тісним ніж нам захочеться, чим тобі не СРСР мінус марксизм? Склероз в Державі сягає апофеозу.

Інша, не менш хронічна хвороба - блакитна шизофренія. Ющенко дуже хитрий політик. За останні місяці мені вдалось виділити його характерний стиль роботи. Перед тим як зробити щось що матиме негативні наслідки, він робить вигляд що буде робити щось протилежне. Лохувата блакитна опозиція "ведеться" і піднімає ґвалт, кричить про "наслідки", бо їй хочеться верещати і критикувати. А потім Ющенко робить те що запланував, виходить що сталось так як бажала опозиція. Ющенко каже що знизить ввізне мито, опозиція тут же піднімає паніку з приводу вітчизняного виробника. Тоді Ющенко ліквідує всі можливості імпортувати в країну товари без сплати мита. Звичайно, навіть менше мито це значно більше ніж взагалі його не платити. Ціни на цілі групи товарів піднімаються, і вітчизняний виробник стає більш конкурентноздатним. Ось і виходить що критикувати нізащо. Теж саме ми бачимо і з приводу політ реформи, льгот малого бізнесу, валюти, та іншого. Що б не казали опозиціонери влада це робить. В таких умовах звичка критикувати для того щоб критикувати б'є по самим опозиціонерам.

Свобода слова. Вважали що її не було - беріть. Блакитна преса спочатку несміливо, потім відверто заходилась критикувати владу. В бажанні нарватись на репресії вона пішла на відверті наклепи. Нічого. Але критикувати треба! Ось і з'являються в друк газети забиті "критикою влади" разом з неконкретизованими закидами в "цензурі". Яка маячня! Реальність така, що не дивлячись на палке бажання опозиції, влада не бере їх за барки. Що робити? Відмовлятись від критики заради критики і вчитись працювати? Цього опозиція не вміє, і вчитись не хоче. От і виринає на сцену блакитна шизофренія.

Опозиціонери вигадують собі ілюзорний світ в якому є цензура, репресії, чистки. Свої фантастичні вигадки вони тиражують через ЗМІ. Вони вірять в це, і не намагаються привести свою маячну в відповідність до реальності. Це - психічна хвороба, аутизм, хронічна хвороба якою хвора опозиція.

Опозиція хвора. Вона як тей хлопчик з казки істерично верещить "вовки". Але біда в тому що нарід їй вже не вірить, зосталось тільки чекати коли до блакитних шизофреніків завітають реальні вовки. І тоді буде весело.

Дуже цікаві думки

Date: 2005-05-20 12:37 pm (UTC)
From: [identity profile] otar.livejournal.com
Дозволю собі пройтись по тексті і написати кілька своїх коментарів.

Львів і Донецьк мають набагато більше спільного ніж Львів і Київ та Донецьк і Київ.

Насправді є одна велика різниця, і вона не так культурна, як економічна. Для західняка, який залишився без роботи, наприклад, на заводі поршневих кілець, звичним виходом є купити на останні гроші туристичну візу до Словаччини і поїхати там заробляти єврики, щоб приїхати за півроку і жити ще півроку безбідно. Для східняка, чию шахту закрили, нормою є вийти на площу і стукати каскою. Навіть якщо вугілля в шахті більше немає, він все одно хоче лізти туди і довбати.

Донецьк зітхай по імперії Романових так же як Львів по імперії Габсбургів. Все "східняцтво" і "західняцтво" саме і є та туга.

Це неправильне твердження.
Зітхання по імперії Габсбургів - приблизно настільки ж відповідає галицькій реальності, як "Володар перстенів" Толкіна - історії людської цивілізації. Галицький сепаратизм - штучне явище. Я свого часу писав про це отут (http://www.molodaukraina.org/news.asp?IdType=12&Id=575), і після революції все збираюсь написати продовження. Тому не буду задуже поширюватись на ту тему, а лише скажу, що в народі ніколи не були популярні ці ідеї. Вони - витвір купки інтелігентів, яких не можна вважати репрезентативною вибіркою навіть із найрафінованішої ґавичкої інтелігенції :)

"західняк" марає папір на писанину про "єдину Європейську сім'ю"

Насправді про єдину сім'ю не мріють уже навіть мешканці тих держав, які приєднались до ЄС. Вони починають розуміти, що сенс ЄС - у взаємній вигоді.

туга за ярмом

Це трохи, мгм, перебільшення. Якщо під "ярмом" ви не маєте на увазі культурно-асиміляторське. Все ж таки ЄС - не ярмо.


ірраціональна тяга стати провінцією ЄС і мати ляльковий суверенітет дрібного сателіту в цім "союзі".

Я в цілому з вами згоден. За аналогією: якщо футбольна команда, що грає у 2-й лізі не дуже-то добре, рветься вийти в 1-шу - їй у випадку успішного "прориву" світить ганьба на наступних змаганнях. Україні ж чомусь кортить стати сракою ЄС (якою зараз є Польща, Іспанія, Португалія).

Опозиціонери вигадують собі ілюзорний світ в якому є цензура, репресії, чистки.

А ми, хоч і знаємо, що всього цього насправді нема, підсвідомо звикаємо до цих криків, і врешті-решт уже не так впевнено будемо казати, що це брехня. А потім, коли почнеться передвиборна кампанія, вони вилізуть на барикади з прапором "ми - жертви політичних переслідувань", згадають ряд "смішних" для нас, але абсолютно не смішних для донецького шахтаря випадків - і візьмуть свої 20% місць у ВР.

Це - психічна хвороба, аутизм, хронічна хвороба якою хвора опозиція.

Це хитра тактика людей, чиє паскудство викрили, але вони намагаються заглушити сморід паскудства криками про втручання в їхнє особисте життя :)

Re: Дуже цікаві думки

Date: 2005-05-20 12:56 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
"Насправді є одна велика різниця" рызниця доволі штучна. Схід также біжить заробляти, але до раші.

" Галицький сепаратизм - штучне явище." я кажу не про іллюзорний галицький сепаратизм, я кажу про євроінтеграторство.

"ЄС - не ярмо." воно має потенцію стати ярмом, в глобальному світі важко зберегти свою індентичність.

"Україні ж чомусь кортить стати сракою ЄС (якою зараз є Польща, Іспанія, Португалія)."
Згоден. Гарно сказано.

" візьмуть свої 20% місць у ВР" мають потенцію 50%, але просирають її. Спілкуючись з ними помітив що ВОНИ ВІРЯТЬ в це.

"заглушити сморід паскудства " в період первинного накопичення капіталу всі паскудять. Можна сміливо обносити україну колючм дротом і ставити вишку, старше покоління точно практично повністю нехоплені досі злочинці.

Re: Дуже цікаві думки

Date: 2005-05-20 01:10 pm (UTC)
From: [identity profile] otar.livejournal.com
Схід также біжить заробляти, але до раші

І все ж у галичан немає такого палкого бажання зберегти неприбуткову і, фактично, невигідну Україні галузь, у якій вони працюють.

кажу не про іллюзорний галицький сепаратизм, я кажу про євроінтеграторство.

Раніше, коли на рівні України шлях у Європу був лише балачками - галицький сепаратизм існував як єдиний реальний спосіб просунутись у напрямку євроінтеграції. Власне, "бажання повернутись в імперію Габсбургів", про яке ви пишете. Зараз замість просто балачок стало дуже багато балачок :)

Фігня в тому, що деякі люди тут, у Галичині, вважають себе більшими європейцями, ніж східняки. Хоча, ІМХО, дрімучий селянин-алкаш із Старосамбірщини нічим не європейськіший за дрімучого шахтаря-алкаша з Макіївки. Просто для людей, що живуть тут, Європа є чимось більш очевидним і менш міфологізованим. Вони знають, що за кордоном, у Польщі, живуть такі самі люди, і місцями тамтешня срака не відрізняється від нашої. Зате там люди дістають більше грошей. Тому їхня логіка - "чому б нам не пересунути кордон на схід і не отримувати так само багато грошей?" Тому в Галичині євроінтеграція популярніша.

ти сьогодні в ударі

Date: 2005-05-20 01:16 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-aka-axios677.livejournal.com
особливо мені сподобалось про політику Юща. дуже тонко підмічено, я цього не помічав, але здається так воно і є...
і про "вазелінщиків", тобто про ЄС (пам"ятаєш анекдот: у вас вазеліну в готелях немає і ця країна ще збирається в Європу!..%))) теж добре сказав, я все більше схиляюсь до думки, що НАМ НЕ НАДТО ПОТРІБЕН ЛІБЕРАЛЬНО-ПІДЕРАСТИЧНИЙ ЄС.

Глобализация

Date: 2005-05-20 01:56 pm (UTC)
From: [identity profile] anhel-8th-day.livejournal.com
Видимо, основное мировоззренческое различие между нами заключается в том, что ты против вступления в ЕС, а я за. И честно говоря, не понимаю тех, кто против. Да, в первой лиге сложнее — но ты найдёшь во второй лиге хоть одну команду, не желающую перейти в первую? А если к тому же в этой первой лиге не выгоняют отстающих, а терпеливо ждут, когда они подтянутся до общего уровня?

Я согласен с антиглобалистами в том, что глобализация имеет негативные стороны, но категорически не согласен с идеей борьбы против неё. Ведь глобализация — явление исторически неизбежное, поэтому намного логичней стремиться пройти этот этап побыстрее и постараться извлечь максимум пользы из его положительных сторон, по возможности сводя к минимуму отрицательные.

Сегодня Украина имеет отличную возможность «мягко» евроглобализироваться — зачем же её упускать? Разве «отсталые» члены ЕС вроде Испании и Португалии так уж плохо себя чувствуют? Разве недавно втупившие в ЕС не осознавали, что станут «новыми отсталыми»? Но ведь это никого не остановило! Чем же мы хуже?

Re: Дуже цікаві думки

Date: 2005-05-20 02:01 pm (UTC)
From: [identity profile] eeeeeeeeeeeeee.livejournal.com
на рахунок роботи в Росії Смілодон правий
мій батя родом з Донеччини і регулярно їздить туди до матері
багато людей працюють на Кіпрі і в Португалії, ну і звичайно в Росії
лишаються одні валянкі і алкаші (яких в принципі теж не мало)

Date: 2005-05-20 03:19 pm (UTC)
From: [identity profile] starfisher.livejournal.com
Мы не то чтобы хуже, мы лучше.
Ты прав, глобализация неибежна. Единственно возможный центр глобализации в регионе - Киев. На меньшее я не согласен.

Re: Дуже цікаві думки

Date: 2005-05-20 03:48 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
те про що ти зараз говориш, то і э туга за імперією, і ще гречкосійство по донцову, як на диво Схід зараз більш національно свідомий захід. Кста поведінка вчителів зі львова адекватна поведнці шахтарв, теж в Київ їздять, взагалі в рамках міського характеру Д і Л дуже схожі

Re: Глобализация

Date: 2005-05-20 04:01 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
согласен с старфишером, глобализму евопейскому протипоставляем глобализм свой. Почему нет? Да потому-что єто СССР-2.

Re: Дуже цікаві думки

Date: 2005-05-20 04:02 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Есзить куда-то "за солью" черта национального характера, особенно возвращаться.

Date: 2005-05-20 04:02 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
меньшее будет утратой государственности.

Низя

Date: 2005-05-20 04:22 pm (UTC)
From: [identity profile] dovichnyjvogon.livejournal.com
Если мы попытаемся Россию захватить, она нас в себе растворит.
Нах оно нам надо.

Date: 2005-05-20 04:53 pm (UTC)
From: [identity profile] starfisher.livejournal.com
Фантомное государство Россия мы поделим с Китаем по Уралу. Будет АР Московия в составе Украины. Чем плохо?

Date: 2005-05-20 05:04 pm (UTC)
From: [identity profile] starfisher.livejournal.com
На піску твої твердження стоять. Чому Донецьк звозили в Київ під час помаранчу, а Львів їхав сам?
До всього іншого, Європа і Росія кардинально відрізняються одна від одної.
І те і друге - лайно, але зовсім не однакове.

зы. ось, до слова, заціни шо дідок з УПА розповідає, він рулить:
http://observer.sd.org.ua/news.php?id=7013
- Знаєте, Ви задаєте питання для України, як на мене, штучне. Громадській думці України дилема Схід-Захід нав’язана. Ми не стоїмо ні перед яким вибором у тому розумінні, що тільки сильний може бути союзником. Вибір наш один, говорячи в руслі нашої теми, - бути незалежним. Що в даному випадку значить мати не просто право голосу, яке є формально у всіх, навіть в державах з площею в декілька квадратних кілометрів, а підкріпити його сильною економікою, культурою, ядерною зброєю, якщо хочете. Тільки така Україна, регіональний лідер, може вступати до будь-якого об’єднання.

СССР и ЕС

Date: 2005-05-21 07:48 am (UTC)
From: [identity profile] anhel-8th-day.livejournal.com
Не вижу смысла в выражении «СССР без марксизма»: без компартии Союз теряет государствообразующее начало, а значит, и свою специфику конфедерации де-юре, но империи де-факто. ЕС же — реальная конфедерация, и единая валюта, общая конституция, наднациональные органы власти и т. п. этому не противоречат.

Я тоже патриот и вижу Киев региональным, а в будущем — и континентальным центром. Но боюсь, что без вступления в ЕС мы можем стать «центром» разве что для Грузии и Молдовы.

Иногда мне кажется, что антиглобалисты полагают, будто после вступления в ЕС национальная идентичность сама собой начнёт уменьшаться по некоему метафизическому экспоненциальному закону. :-) Ни в одной стране ЕС не вижу больших проблем с национальной идентичностью. С другой стороны, разве не плохо, что украинцы вместо сала (кроме шуток: один из наиболее полезных продуктов) жрут гамбургеры и хот-доги? И никакой евро- и прочей интеграции для этого не потребовалось...

Это я всё к тому же: глобализация УЖЕ идёт полным ходом, и имхо надо думать, как извлечь из этого максимум пользы и свести к минимуму возможный вред, а не пытаться остановить этот естественный процесс.

Date: 2005-05-21 09:06 am (UTC)
From: (Anonymous)
Да этой АР Московия хватит чтобы проглотить Украину не поперхнувшись.Разные весовые категории.

Date: 2005-05-21 09:33 am (UTC)
From: [identity profile] starfisher.livejournal.com
Блин, ну хз, тогда, что с этим северным дерьмом делать. Будем решать.

Re: Низя

Date: 2005-05-21 12:15 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
в 3,14зду расею, других много

Date: 2005-05-21 12:18 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
c дедом согласен, а с тобой нет. Янукович был не тем лидером за кроторого деруться. вообще Донецк истощился с начала 90х, ведь тогда был локомотивом протестов.

Re: СССР и ЕС

Date: 2005-05-21 12:33 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
знач так, с начало скажу попросту (я уже этот спор проводил раз двадцать, и всегда его выигрывал)потеря даже части суверенитета это утрата госудраственности, и без виляний. Во-вторых, этот евросоюз неизвесно чем кончиться, сейчас это конфедерация (форма государства кстати), а завтра самая что ни на есть федерация, и хрен пукнем. Выйдем говориш? А как? Процедура предусмотрена? Ты хоть представил что такое вход туда? Это мгновенное оплетение страны хоз связями, разрыв которых это апокалипс для страны, это реалия "с нуля" строить монетарную систему, это пиздец с границами (тож с нуля) и что самое неприятное, ЕС уже переходит в военный союз, т.е. армия тоже у нас будет калека(она и сейчас калека, но хоть универсальная, самодостаточная калека). Словом, с историей не играют в игры, с нацией не шутят. НАМ лучше быть региональным лидером для Грузии, Молдовы, Азербаджана, Киргистана и проч. счем быть мелким придатком ЕС. Твоя проблемма в том что ты не веришь в эту страну, а я верю.

ЕС как идея

Date: 2005-05-21 07:14 pm (UTC)
From: [identity profile] anhel-8th-day.livejournal.com
Не сомневаюсь в твоих полемических способностях. :-) Ты меня почти убедил.

Согласен, что входить в ЕС, чтобы через несколько лет выйти — пиздец. Я такого не предлагал.

Согласен также, что суверенитет частично теряется. Действительно, ЕС проявляет тенденции к федерализации. Но вопросы тут ещё остаются.
1) Почему ты говоришь об утрате государственности? Ты считаешь, что страны Франция, Швеция и Германия больше не существуют?
2) Ради чего-то же эти страны поступились частью суверенитета! Так может оно того стоит?

Ну и, наконец, идеологическая составляющая. Что бы мы тут ни обсуждали — в ближайшие годы вступление в ЕС нам точно не грозит. А вот идея «окна в Европу» живёт и процветает, более того: стала одним из двигателей революции. Причём в основе этой идеи вовсе не «рабская генетика» и не ностальгия по каким-то там Габсбургам*. Главное, чего хотят люди, — европейский уровень жизни, права и общественного развития. Согласись, нам это необходимо безотносительно к интеграциям и чему-либо ещё.

Имхо сейчас идея евроинтеграции играет скорее положительную роль как в политике (и внутренней, и внешней), так и в обществе. А через пару лет, когда мы более-менее встанем на ноги, ещё не поздно будет всё пересмотреть.

Я вірю в нашу країну, інакше б не виходив на харківський майдан. Мабуть моя віра ще не така сильна, як твоя. Але я вчусь! :-)
_________
* О генетике. Возможно, у украинцев есть некоторая боязнь государственной ответственности, выработанная многовековой привычкой апеллировать к тому или иному «старшему брату». Примерно как человек, десятки лет работавший на ставку, опасается заняться свободной коммерческой деятельностью. Но опыт показывает, что такой комплекс (именно боязнь ответственности, а не привычка подчиняться, это разные вещи) при необходимости довольно быстро преодолевается.

Re: ЕС как идея

Date: 2005-05-22 01:48 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
по 1, да они не государства, неможет быть государством одновременно ЕС и Украина составная ее часть. Один из признаков государства именно максимум юрисдикции на своей територии, мы и так раздали слишком много суверенитета разным "общеевропейским" органам. Тут вопрос стоит в том чтоб имеющиеся договора разрывать, а не далее просырать Верховенство Власти.

по 2, потомучто желудками стали, амбиции потеряли

Вот эта желудочная психология "уровня жизни" и есть основная болезнь Украины, государственность самодостаточная ценность. Уровень жизни и прочих благ можно и нужно строить без ЕС, вступление туда сомневаюсь что сильно поднимет уровень жизни, даже наоборот, там хватает стран голодранцев типа Польши и Португалии, ЕС это далеко не панацея, самим нада.

По поводу "через пару лет", я и работаю над этим, но я не хочу чеб пока они пройдут государство просрало под эту дудку что-то. Идея евроинтеграции уже созрела к тому чеб сдать ее в утиль.
---
О генетике. Проблемма несколко надумана. Достань где-то "Дух нашої давнини" Д.Донцова, там отлично описывается что такое Украинцы как нация. Все эти комплексы "желдудка" свойство не всей нации, а только подвласной ее части, есть еще другая, правящая, у правящей ноль комплексов, по крайней мере так должно быть.

Вера и разум

Date: 2005-05-22 03:16 pm (UTC)
From: [identity profile] anhel-8th-day.livejournal.com
Ага, вот мы и добрались до «исходника»! Мещанство, «желудочная» психология — основа (современной) западной цивилизации и главное, что мне в ней не нравится. Проблема в том, что на самом деле и у нас, и в России, и в других частях света сейчас то же самое, поэтому Запад и побеждает.

Но существует ли идея, способная противостоять мещанству? Большевикам не удалось, фашистам... почти? Честно говоря, за свою недолгую жизнь я в силе подобных идей разуверился. Но надежда умирает последней — потому я тебя и тереблю: а вдруг?

разум исключи, Воля и Вера

Date: 2005-05-22 04:45 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Вначале думал разодится длинным постом, нопотом обломился. Без организации все это "битье мыслью по древу". А ее у меня пока не удается создать.

Коротко - главное собрать 2,5-5% активных и азарстных противников ЕС и маса покорно смирится с их решением. Можно имея 0,5% просто манипулировать мнением массы. Но для всего этого нужна организация. А с ней траблы.
Мои потенциальные спонсоры пока решают, в принципе Еднисть я уже скидываю со счетов, она вероятно вольется в НУжник, может удасться череез СДПУ(о) у меня есть слабенький выход, но у вы и ах подозреваю прийдется самому все делать (здраствуйте три года в маргинале) но тогда нужно скелет ядра организации создавать, делать это уже начал, пока в ЖЖ, потом в офлайн потащу, вначале стандартный бздеж и пиво, потом несмелые попытки вербови (по чести мои вербовочные умения тоже еще точить и точить), а потом уже фаза 1 (кинь свое мыло кстати, забошу конец текста по молодежьке, спонсорам о фазе 0 /скелет ядра/знать противопоказано, потому там ее нет).
From: [identity profile] anhel-8th-day.livejournal.com
главное собрать 2,5-5% активных и азартных противников ЕС

Это ты в продолжение темы или невступление в ЕС для тебя главная задача? (Если французы заплюют евроконституцию — глядишь, проблема решится сама собой.)

делать это уже начал, пока в ЖЖ

Где именно, если не секрет? (Вмешиваться не буду, обещаю.)

по чести мои вербовочные умения тоже еще точить и точить

Учись, всяко пригодится. Попробуй заодно какие-нибудь ораторские курсы, тоже польза.

кинь свое мыло кстати

as_nightmail_ru

Profile

none_smilodon: (Default)
none_smilodon

May 2024

S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19 202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 15th, 2026 09:14 am
Powered by Dreamwidth Studios