none_smilodon: (Йуля)
[personal profile] none_smilodon
Якщо хтось пам'ятає, одразу після ОР, я був зайнятий в ЖЖ в основному тим, що чавив лояліські істерики нашої рідненької хохляцької черні. Відмінно пам'ятаю як вона верещала "Давайтє покляньомся Віктору Андраєєвічу Ющєнку в вєрності" під час інаугурації. Бидло воно і є бидло. Вже через три місяці це ж бидло верещало "Ющенко зрадник" клялось у вірності Тимошенко. Як казав про нашу чернь гетьман Мазепа, вона у нас дурна і своєвільна, на травину схожа, гнеться під всяким вітром і ніхто їй раду не дасть.

Знаєте коли я зрозумів, що Ющенко готує нам каку? Коли наш "політичний бидлітикум" почав піднесено чесати про "революції" aka "героїзм Українського народу". Тоді вже стало зрозуміло, що їм потрібна не демократія, а популікратія, влада популістів.

Подивіться на світ, що відбулось з 2004? Поляки постійно бадяжать загальнонаціональні страйки, угорці роз'їжджають на танках, намагаючись скинути борзий уряд, навіть срані американці, і то виводять на вулиці мігрантів з прапорцями. Акції протесту це норма. Коли уряд, будь-який, підвищує податки, коли уряд підвищує плати за користування природними монополіями, коли уряд перетворює профспілки на нонсенс, саме тоді спалахують масові акції. Коли я почув басні про "помаранчеву революцію", стало зрозуміло, ці хлопці не хочуть нормальної країни. Не було ніякої "помаранчевої революції", запам'ятайте це. Коли політики вам говорять про "революцію", коли вам солодко лоскочуть яйця, розповідаючи байки про "громадянській героїзм" та "носілі брєвно с Ющєнко" "Мьорзлі на Майданє™", не ведіться. Вас найобують. Вас намагаються переконати, що те що відбулось це піздєц то яка подія, і вас вже не вистачить, щоб вести їм супротив далі. Їм всім.

Шліть їх нахуй. "Помаранчева революція" це рядовий громадянській протест проти масових порушень виборчого законодавства. В ньому немає нічого героїчного, більш того, якщо ви брали в ньому участь, це можливо єдиний випадок в вашому житті, коли ви повели себе як громадянин. Не дивуйтесь коли Янукович підтримує ідеали "Помаранчевої революції", насправді ідеали Пензенника і Азарова однакові. Їм треба щоб ми вірили у революції, глушили певну кількість горілки на "урочисту дату" революційної тризни, та головне: СИДІЛИ ОБКЛАДЕННІ ПОДАТКАМИ, БЕЗ ВЛАСНОСТІ ТА НІКОЛИ, ПІДРЕСЛЮЮ Н І К О Л И НЕ ДУМАЛИ ВЕСТИ ЇМ СУПРОТИВ.

Це насправді і є ті самі "ІдеалиМайдану™" про які вони говорять. Пам'ятайте це.

Date: 2006-11-22 06:39 am (UTC)
From: [identity profile] hayk.livejournal.com
Охуенно написано. Молодец.

Date: 2006-11-22 07:22 am (UTC)
From: [identity profile] andy-wl.livejournal.com
це можливо єдиний випадок в вашому житті, коли ви повели себе як громадянин.


100%
В точку.

Date: 2006-11-22 07:33 am (UTC)
From: [identity profile] aneta-spb.livejournal.com
Еще и за это - за то, о чем Вы сказали - мне дороги те воспоминания. Очень много людей трезво смотрело и смотрит на вещи, а не упивается "героизмом".
"Единственный раз, когда мы повели себя как граждане". Именно.
А у нас и этого единственного раза в 1991 года не вспомнить...

Date: 2006-11-22 07:48 am (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
так героизмом как раз упиваются те люди которіе очень нехотели чтоб все произошло именно так как произошло. Или те которіе плевали в єтот самій героизм два года назад.

Date: 2006-11-22 08:07 am (UTC)
From: [identity profile] aneta-spb.livejournal.com
А так всегда и бывает.

(анонімно)

Date: 2006-11-22 07:45 am (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
А мьі вам ісчо тагда ґаварілі, чта вьі ісчо пажєлєітє!

Шляхетні люди задолволені тим, що відбулося і як відбулося. Бидло незадоволене буде завжди, що не по їхньому.

Date: 2006-11-22 08:12 am (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
Как говорится: +1. Или даже: +10.

Date: 2006-11-22 08:39 am (UTC)
From: [identity profile] induktor.livejournal.com
Блискуче, поважаю.
Вітаю тебе із святом Протесту, якщо вже так говорити! ;))) Дійсно вітаю, від усієї небидляцької душі!

Date: 2006-11-22 08:59 am (UTC)
From: [identity profile] gavrilaf.livejournal.com
Харашо напісал!

Date: 2006-11-22 09:16 am (UTC)
From: [identity profile] mari-ti.livejournal.com
Спасибо.

+ 100

Date: 2006-11-22 09:17 am (UTC)
From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com
Всі тринділи про "свято свободи", "святковий настрій", "карнавал"...
Фіг там. Цілу "революцію" настрій був тривожний, нерви, агресія, очко жим-жим. Брав участь, бо інакше не міг, але щоб це був якийсь особливий кайф - ні.

Date: 2006-11-22 10:34 am (UTC)

Date: 2006-11-22 01:01 pm (UTC)
From: [identity profile] karmayeshe.livejournal.com
еліті потрібні символи, людям потрібне краще життя

Date: 2006-11-22 01:34 pm (UTC)
From: [identity profile] aleksandro.livejournal.com
згоден

Date: 2006-11-22 07:52 pm (UTC)

Date: 2006-11-22 09:59 pm (UTC)
From: [identity profile] chapeye.livejournal.com
zaxtiv z tobov poznajomytys

Date: 2006-11-22 10:23 pm (UTC)
From: [identity profile] jabogdan.livejournal.com
Добре написано,а головне коротко.
Маю схожу позицію.

Date: 2006-11-22 11:05 pm (UTC)
From: [identity profile] hector-von-kyiv.livejournal.com
Рідкісний випадок, коли я з тобою цілком погоджуюся, хоч ти мені й глибоко огидний :)

Date: 2006-11-22 11:29 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
толково написано

Date: 2006-11-23 07:41 am (UTC)
From: [identity profile] 1inuxoid.livejournal.com
саме так.

Date: 2006-11-23 10:32 am (UTC)

революція була.

Date: 2006-11-23 11:11 am (UTC)
From: [identity profile] posmixator.livejournal.com
і ця революція - в першому реально масовому протесті Центру України з часів Коліївщини (або, якщо хочете, з часів отаманщини епохи 1919-23 років).

ця революція також - в тому, що слова знову отримали значення, і стали відповідати своєму змісту.

ця революція також в тому, що подолано давній психологічний бар"єр між Центральною і Західною Україною.

а пашталакання політиків не є "революцією", а лише "мишиною вознею".

Не треба принижувати революцію лише до рівня рядового протесту. А то так можна договоритися до того, що Україна - це тільки "наслідок рядового протесту" вояків УПА. Тисячі людей на мінімум 3 тижні просто похерили роботу (в тому числі мій батько і чоловік моєї сестри), їхали в інший кінець країни, ризикуючи своїм здоров"ям і життям.

ре_по_люція це.

Date: 2006-11-23 07:08 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Не зви протест революцією. Не героїзуй те, що того не варте. Пізнання, а точніше їх відсутність, в історії залишу без коментарів. Благо викладене така маячня, що цього не потребує.

Про сраний барьєр, між сраними хохляндіями. Так ось, весь цей барьєр у голові у хохлів. Для мене донецький сепаратизм рідня галицькому, як і колаборанти німців, рідня колаборантам більшовиків. Як казали в старих літописах, хто пішов на Русь з ордою, той вже як людина нічого не вартий. Не буває гарних орд. Тому я виступаю за вирівнювання їх в правах. Одного поля ягоди.

І ще, не намагайся зв*язати долю вояків ОУН-УПА, з появою сучасної держави Україна, правонаступниці Української Радянскої Соціалістичної Республіки, країни-переможця у другій світовій війні, країні яка була одною з 4 що створили СРСР, та однією з 3 що його розформували. Це смішно.

Date: 2006-11-23 12:01 pm (UTC)
From: [identity profile] 2fst4u.livejournal.com
Как всегда резко и хорошо!

Date: 2006-11-23 12:54 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
хлопче, тебе за яйця не брали тоді? - от і радій.
для тебе то не була революція.

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-23 06:59 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Ну ти крутЪ. Ти зупинив русскієтанкі™

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-24 01:56 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
бути взятим за яйця і зупиняти танки - добряче різні речі направду.

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-24 08:07 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
скажи, любий не-друже і не-френде, чи багато ти спілкувався з податковиками, прокурорами, ОБЕБ/ОБОПниками, та подібними слідаками, щоб вести мову про "яйця"?

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-25 08:05 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
із тими, хто взяв за яйця персонально мене я спілкувався достатньо. принаймі, бажання поспілкуватись ще - не виникає.

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-26 12:00 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Це СБУ, ГУР, чи як водиться серед революціонерів, страшний і жахливий голова ЖЕКу?

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-26 08:11 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
так, я типовий революціонер. це був страшний і жахливий голова ЖЕКу.

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-26 08:23 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
саме так. інколи варто давати таку відповідь, яку бажають почути, а не яку хочеш сказати.

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-26 08:38 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
хвілософічно

Date: 2006-11-24 01:01 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Можна подумати, начебто тебе брали за яйця! І шкода, бо якби твій науковий керівник взяв тебе за одне місце, ти може б не вилетів з аспірантури через власну дурість і лінощі. Чомусь про революцію найбільше розводяться нікчеми, які хочуть підвищити свою самооцінку, зарахувавши себе до революціонерів.

Re: Reply to a comment...

Date: 2006-11-24 04:38 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Чомусь про революцію найбільше розводяться нікчеми, які хочуть підвищити свою самооцінку, зарахувавши себе до революціонерів.

++

Date: 2006-11-24 01:58 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
ой, а ти, тіпа, кчема!
Дорошенкові моє аспірантування було не набагато більше потрібне, аніж мені. І якого хріна взагалі аспірантура до революції? а, ну так. коли в когось бракує аргументів - він з'їздить на особистості...

Date: 2006-11-24 06:54 pm (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
А революція, хочеш сказати, була тобі потрібна? Цікаво, на що ж вистачило твого революційного запалу? І взагалі - чи існує хоча б один проект, який ти довів до кінця? (я маю на увазі до позитивного результату, а не до... ну, сам знаєш чого). До речі, вступивши до аспірантури, ти зайняв чиєсь місце. Звісно, галасувати на Майдані легше, ніж працювати в бібліотеці. (Про аспірантуру я згадала, ілюструючи почуття відповідальності декотрих наших патріотів).

Date: 2006-11-25 08:08 pm (UTC)
From: [identity profile] polar-bird.livejournal.com
1) революція мені була потрібна
2) існує. але таких проектів дуже мало.
3) тепер я чийогось місця не займаю - все справедливо.
4) революцією я б займався незалежно від наявності у моєму житті аспірантури.

Что такое «День Свободы»

Date: 2006-11-23 07:07 pm (UTC)
From: [identity profile] politua.livejournal.com
Мнение. Одно из мнений. Красивое мнение. Но, к сожалению (или счастью), далеко не единственное.
http://politua.info/den-svobodi/

Date: 2006-11-24 01:23 am (UTC)
From: [identity profile] irengloria.livejournal.com
Явище неможливо оцінити без контексту. Звична дія в демократичному суспільстві може стати героїзмом у тоталітарному. Тому рядовий громадський протест (за мірками західного суспільства) розглядається як революція (за мірками авторитарного). Для багатьох це справді був перший досвід дій як громадянина - у цьому розумінні відбулась революція (нагадаю, що революція часто розглядається як перехід до принципово нової якості). Однак, якщо революція відбулась успішно, громадянські дії мають стати чимось звичним. Однак більшість учасників справді зрадили Майдан - їх не вистачило, щоб вести спротив далі. Власне, будь-хто, хто розглядає громадянський вчинок як надзвичайну подію, тим самим утверджує авторитарні стандарти, за якими громадянський вчинок є випадковим а поведінка "бидла" - звичною. Ознакою перемоги демократії буде звичність (а не винятковість) громадянських дій.

Re: Reply to your entry...

Date: 2006-11-24 04:36 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Я про це і говорю. В цім і був зміст всіх цих скляних вітрин на колонах головпоштампту. "Ось бидло, погуляло, це тобі згадка. Ти Герой. Тепер сиди тихо". І вигадали це, поміть, "помаранчеві".

Взагалі, говорити про Кучмівську Україну, що вона була тоталітарна, це трохи смішно. Пам*ятаю одну акцію: в Києві відрублене ТВ (думаю організували протестувальники), звичайно півміста на це відреагувало однозначно - пішли на Європейську площу. Ітак сцена: тисяч зі двісті протестувальників, тисяч ще зі двісті на пагорбах навколо просто споглядають їдко коментуючи те, що відбувається знизу. Бля, тоталітаризм у дії. 1937 у всій красі. "Країна страху". Хє, хє. Ніхто особливо нічого не боявся. Навпаки.

Доречі, згадав хто тоді стояв на сцені: Мороз, Симоненко та Тимошенко. Саме тоді вперше заговорили про "зраду Ющенка". Двоє з героїв зараз у ширці, а героїня знов говорить про зраду, хоча йшла до дрєвня мити підлоги у штабах. Це так, до-речі.

Profile

none_smilodon: (Default)
none_smilodon

May 2024

S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19 202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated May. 30th, 2025 11:00 pm
Powered by Dreamwidth Studios