none_smilodon: (Йуля)
[personal profile] none_smilodon
Слухайте Любі Друзі, а як відучити дрібних російських патріотів від операції "ban_set"? Мене вже задрали ці пацюки, з їх банами, відповідями після банів та витиранням коментів. Відкриє рот, ти його фактичним матеріалом придавиш, познущаєшся над глибиною і шириною думки, а вони клац-клац і в бан, потім ще і відповість щось тай коменти повидаляє.

А більше всього бісить, що навіть зливши, пащеки не закривають, а сидять у норах та мандять. Міцголіт це що, їхня національна хвороба?

Date: 2007-11-20 01:11 pm (UTC)
From: [identity profile] expert-sg.livejournal.com
Дустом не пробовали? :)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 01:20 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
жарти-жартами, але це епідемія. набридла безкарність цих тєрпіл.
(deleted comment)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 01:39 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
зважаючи періодичність, виходить що українці розгромили російську ідеологію.
(deleted comment)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 01:50 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
перешкода: пацюки баняться, але рот не закривають.
(deleted comment)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 02:59 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
нажаль вони не варяться. вони лізуть.
(deleted comment)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:08 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
теж варіант.
(deleted comment)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:00 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
шорець то полукровка-провокатор.
(deleted comment)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:08 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
кинь лінк, перевірю чи забанили мене там.
(deleted comment)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-21 09:21 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
відмітився. загалом, менше звертай уваги на тостерів.

Date: 2007-11-20 01:46 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
«С запахом бороться просто: не нравится — отойди» ©

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 01:51 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
угу. з завойовником боротись просто, не подобається - тікай.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 02:00 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
Ні… Це не одной те саме. Вони ж у себе так поводяться… Ось нехай і котяться пд три чорти…

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 02:58 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
вони піарять один одного. вони лізуть у наш простір.

Date: 2007-11-20 02:08 pm (UTC)
From: [identity profile] induktor.livejournal.com
Міцгол - званят калакала...

Date: 2007-11-21 11:22 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Міцгол, і златаглавая масква...

Date: 2007-11-20 02:17 pm (UTC)
From: [identity profile] tassadar-ha.livejournal.com
Ніяк. Ну, можна посміятись над нещасними гуртом, та й потому.

Хоча, є один спосіб. Знаходиш десь у іншому журналі комент жертви і починаєш писати йому там. Поштою такі відповіді він отримує, а зробити нічого не може. Мене он ребе Роман_н три рази банив і назад розбанював.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:00 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
1. це піар. такий дріб'язок піарити, воно тільки про це і мріє.
2. забагато уваги, але варіант.

Date: 2007-11-20 02:56 pm (UTC)
From: [identity profile] lepestriny.livejournal.com
Чудак-человек! Они же пишут для Истории, а на фик там твои думки?
Меня они тоже подтирают. Подумаешь, считай - сервис.:)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:03 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
понимаешь, бесит. животное несет чушь, ты заходишь и на двух пальцах поясняешь что это чушь и почему это чушь, а оно банит и продолжает нести туже чушь.

я не могу определить, это умственная неполноценность или сознтаельная тактика.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:08 pm (UTC)
From: [identity profile] lepestriny.livejournal.com
Понимаешь, когда речь идет об убеждениях, то доказать что-то в принципе невозможно... Текм более, что о национальном вопросе уже успели написать прямо противоположных и абсолютно научных книжек - море. Я иногда думаю, что на потребу и русским, и украинским националистам пишут одни и те же люди! Судя по стилю и методологии.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:29 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
в том-то и дело, что речь идет не об убеждениях, а о фактах.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:38 pm (UTC)
From: [identity profile] lepestriny.livejournal.com
Я твои "факты" знаю. :))))))))))))))))

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 05:01 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
есть очень простые вещи, с которыми сложно спорить. например, была ли льовская область в составе УССР до 1939 года?

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 05:10 pm (UTC)
From: [identity profile] lepestriny.livejournal.com
Не было. Но разве это что-то значит для нацьонального вопроса?
Вот я тебя о похожем по значимости факте спрошу: был ли у Украины свой представитель в Лиге наций? :)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 05:26 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Тут сейчас стоит вопрос, сколько было украинцев в 1929 году. Так вот, русские патриоты с умным лицом считают что украинцы были только в УССР.

В лиге насколько я помню не было, а вот в ООН УССР участвовала как самостоятельный субъект международного права и даже числится среди сооснователей. Мало того, министр иностранных дел УССР Д.Мануїльський председательствовал на заседании первого комитета, где были разработаны преамбула и первая статья устава ООН.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 05:35 pm (UTC)
From: [identity profile] lepestriny.livejournal.com
И в Лиге Наций были. По требованию Отца Народов. По другому он вступать не хотел.
А ты что считаешь это значимым для Украины фактом? Я - нет.

Позиция европы такова: есть государство - есть нация. Нет государства - есть национальность, да и та под боольшим вопросом. С согласия всех.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 05:58 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
На Лигу Наций не обращал внимания, но вполне возможно, до 1922 СССР не существовало вообще. Ведение самостоятельной внешней политики, это признак государства, так что важно.

Связывать число украинцев в 1929 с признанием от кого-либо, это весьма убогая софистика.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 06:26 pm (UTC)
From: [identity profile] lepestriny.livejournal.com
Вот и они так же - как ты - относятся к фактам. "Как надо". Чего ж ты удивляешься?:)

Re: Reply to your entry...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2007-11-20 06:39 pm (UTC) - Expand

Re: Reply to your entry...

From: [identity profile] lepestriny.livejournal.com - Date: 2007-11-20 06:51 pm (UTC) - Expand

Re: Reply to your entry...

From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com - Date: 2007-11-21 12:52 am (UTC) - Expand

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 03:28 pm (UTC)
From: [identity profile] plutonicsun.livejournal.com
Неполноценность. И реагировать на это - опускаться до чьего-то уровня. Зачем это вам нужно? Забудьте. Разве вам так необходимо конкретно кого-то комментировать? Общайтесь с теми, кто понимает вас и кого понимаете вы. Так жить легче. И главное - приятней.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-20 04:58 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
увы и ах это орда, и она которая готовится атаковать.
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
сознательная тактика умственно неполноценніх.

така сама х-ня була при совєтах.
Замполіт, телебаченя і вся піонерська організація кажуть, що треба відповідати в разі коли ідіологічєский враг клівєщєт

Date: 2007-11-20 03:25 pm (UTC)
tagabat: (Kid AAAAAAAAAAAAAA!)
From: [personal profile] tagabat
"Всех людей совершенно необходимо убить"

Date: 2007-11-20 08:13 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-pamerast.livejournal.com
Причому ці російськи патріоти іноді є киянами (як ото [livejournal.com profile] i_grappa (цей пан, щоправда, банить, зазавичай, на якийсь термін (але іноді забуває розбанити доки милом не нагадаєш)) і [livejournal.com profile] roman_sharp).

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-21 12:54 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
в остарі не без паршивої вівці. двох овець...

Date: 2007-11-21 06:15 pm (UTC)
From: [identity profile] dovichnyjvogon.livejournal.com
Треба просто кільком дати пізди в реалі. Я б до деяких не пожалкував би і в гості приїхати.

Date: 2007-11-20 08:27 pm (UTC)
From: [identity profile] takahiro-dmytro.livejournal.com
Так, звичайно, але це не хвороба, це їх суть. Коли їм говориш правду вони замружують очі, затикивають вухи й верещать: "МИ, МИ, МИ сами-сами"

Date: 2007-11-21 10:36 am (UTC)
From: [identity profile] mr-lpa.livejournal.com
В мене в локалці є 3 українця, які кричать "не говори до мене", в кінці кінців банять. Є доступні в реалі. Вона вважають що чат в локалці потрібен щоби виливати туди лайно, яке в них з усіх дірок лізе, я і ще кілька людей - що чат потрібен для спілкування, а лайно вони мають виливати дома і там де вчаться. Чомусь ми їх не банимо...
Як на мене, бан - це публічний вияв слабкості. Було ж сказано: "не мечите бисер перед свиньями". Ти хоче їх в чомусь переконати?

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-21 10:43 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
я вважаю, коли чувак банить, то він"сліл" і має заткнутись по-темі. бісить що не затикаються.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-21 10:56 am (UTC)
From: [identity profile] mr-lpa.livejournal.com
я теж так вважаю, але гімнюки мене банять і продовжують робити те, чого я їх просив не робити. відповідно, приходиться застосовувати інші методи.
постав себе на його місце. він такий хороший і мудрий шось мудре пише, тут хтось влазить і починає йому псувати малину. навіть якщо вміє відповісти по темі, йому легше в того мудрого забрати можливість писати.
я маю в жж 2 бана, один вважав що я йому ламаю його "позитивний" настрій, кілька разів попереджав, другого я просив не розводити пропаганду жорстого поводження з тваринами, а він вважав що про це треба писати. теж забанив.
хочеш з тим розібратись - зрозумій чому воно тебе бісить. маєш шанси взнати багато цікавого. потім не забудь їм подякувати і відпустити (як Шварцнегер того дурачка, якого за ногу тримав :)

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-21 11:13 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
мене бісить, бо я відчуваю що це свідома тактика.

Re: Reply to your entry...

Date: 2007-11-21 01:06 pm (UTC)
From: [identity profile] mr-lpa.livejournal.com
Бритва Хеллона: "Не усматривайте злого умысла в том, что вполне объяснимо глупостью".

Date: 2007-11-23 01:58 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-olegmi.livejournal.com
Они все больные люди. Проще м ними не общаться, чем пытаться их переделать.

Сори, что пишу по русски, но украинского шрифта нет.

Profile

none_smilodon: (Default)
none_smilodon

August 2017

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Oct. 21st, 2017 08:33 am
Powered by Dreamwidth Studios